Information vedr. COVID-19 retningslinjer hos Nilfisk


12-03-2020 14:48

I går aftes (11 Marts, 20:30) udsendte de danske myndigheder som bekendt en række tiltag, der skal være med til at nedsætte hastigheden af spredningen af COVID-19 virussen. En af myndighedernes henstillinger var, at privatejede virksomheder i det omfang, det er muligt, beder deres medarbejdere om at arbejde hjemme fra i de næste 14 dage. Som en ansvarlig virksomhed har vi på Nilfisk taget dette til efterretning og vil derfor i de kommende uger arbejde efter disse retningslinjer.

For vores udekørende salgsmedarbejdere betyder dette at vi vil forsøge at begrænse fysiske møder og anbefaler derfor brug af telefon, Skype eller andre digitale løsninger for kundemøder. Vi gennemfører udstillinger og arbejdsmøder med vores kunder, MEN KUN EFTER FORUDGÅENDE AFTALE.

Vores kundeservice team er tilgængelige som altid. Fra starten af næste uge vil også denne gruppe af medarbejdere arbejde hjemmefra og således være koblet på vores IT systemer fra hjemmet. Dette kan foranledige lidt længere svartider på mail og telefonisk henvendelse. Vi håber på jeres forståelse for dette i denne ekstraordinære situation. 

Vores logistikcenter i Danmark/Europa vil operere som hidtil og vi forventer derfor ikke nævneværdig forstyrrelse af den daglige drift.

Vi håber på jeres forståelse for denne ekstraordinære situation og vil holde jer løbende informeret om potentielt yderligere tiltag over de kommende uger. 



​​​