Nilfisk tilbagekalder udvalgte støvsugere
På grund af potentielle sikkerhedsproblemer tilbagekalder Nilfisk udvalgte 25,2 volt Handy 2-i-1- og 25,2 volt Handy-støvsugere.
De berørte varianter har en defekt ladeenhed og en defekt batteripakke. Under visse omstændigheder kan dette føre til overophedning og brande.
Alle kunder, der har købt en 25,2 volt Handy 2-in-1 eller 25,2 volt Handy efter august 2017, bedes kontrollere serienummeret på deres maskine.
Sådan kontrolleres serienummeret:
Serienummer på produktet: |
Serienummer på emballagen: |
|
 |
Sådan returneres dit produkt:
Hvis du har en 25,2 volt Handy 2-i-1 eller 25,2 volt Handy med et af serienumrene
nævnt nedenfor, skal du:
- Stoppe med at bruge maskinen og trække stikket fra opladeren ud af stikkontakten.
- Aflevere maskinen i den butik, hvor den er købt.
- Du vil få tilbudt et erstatningsprodukt.
Serienumre som tilbagekaldes:
Spørgsmål og svar
Q: Jeg ejer en af de berørte støvsugere. Er det farligt?
A: Et begrænset antal af 25,2 volt Handy 2-in-1 og 25,2 volt Handy har en defekt opladningsenhed og en defekt batteripakke. Du bør tjekke serienummeret for at sikre, at produktet er involveret i tilbagekaldelsen. Du kan finde oplysninger om serienumre ovenfor. Hvis dit produkt bliver tilbagekaldt, skal du stoppe med at bruge det, tage stikket ud af stikkontakten og bringe dit produkt til en butik i den kæde, den blev købt. Her får du tilbudt et erstatningsprodukt.
Q: Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg vil vide, om mit produkt / produkter er en del af tilbagekaldelsen?
A: Kontakt venligst Nilfisk kundecenter på telefon +45 72 18 21 00.
Q: Kan jeg returnere mit produkt i enhver butik, der sælger Nilfisk produkter? Eller skal jeg returnere det i den specifikke butik, hvor den blev købt?
A: Nej. Du skal returnere produktet til butikskæden, hvor den blev købt.
Q: Jeg ved ikke, hvor min støvsuger blev købt, hvor skal jeg hen for at returnere den?
A: Kontakt venligst Nilfisk kundesupport på telefon +45 72 18 21 00.
Q: Jeg købte mit produkt hos en online butik. Skal jeg sende det tilbage til online butikken, og hvem dækker min fragtomkostninger?
A: Kontakt venligst Nilfisk kundesupport på telefon +45 72 18 21 00.
Q: Jeg har ikke længere kvitteringen på min støvsuger, kan jeg stadig returnere den?
A: Ja, hvis du ejer en støvsuger, som er omfattet af denne tilbagekaldelse, kan du returnere den til butikken, hvor den blev købt - også uden kvittering.
Q: Jeg ejer en 14,4 volt eller 18 volt Handy 2-in-1/Handy støvsuger, er de en del af tilbagekaldelsen?
A: Nej. Der er ingen sikkerhedsproblemer med nogen af disse Handy 2-in-1 / Handy-modeller, og de er ikke inkluderet i tilbagekaldelsen.
Q: Jeg foretrækker at få mine penge tilbage i stedet for et erstatningsprodukt. Er dette muligt?
A: Nej. Når du returnerer dit produkt, får du en ny 25,2 volt Handy 2-in-1 / Handy.
